Kompetenčni center za razvoj kadrov v lesarstvu 2.0 vas vljudno vabi na brezplačno usposabljanje »BRAND POSITIONING AND STORYTELLING«, uveljavljenega danskega strokovnjaka Steinar M. Valade-Amland, THREE POINT ZERO, ki bo 24. maja 2017, na GZS v dvorani F ob 11h.
Zgodbe sprožajo čustva. Ljudje imamo poleg racionalne še intuitivno, čustveno plat našega značaja. Žal se v poslu prepogosto poskušamo povezati z ljudmi le na racionalni ravni, kar pa ni dovolj, da bi dejansko spremenili način njihovega delovanja. Z uporabo pripovedovanja zgodb lahko navdihnete vaše kupce! Ključne besede s katerimi bi lahko opredelili delavnico so: strateški namen, identiteta in pozicioniranje, občinstvo (-a), zgodba, oblikovanje in videz, gradnja in skrbništvo blagovne znamke. V okolju, kjer smo ves čas preobremenjeni z informacijami in impulzi, je za podjetja in organizacije, bolj pomembno kot kdaj koli prej , da razvijejo ustrezno komunikacijo z zunanjim svetom.
Cilj delavnice je osvojiti temeljno razumevanje in “strateški okvir« za lažje delo z blagovnimi znamkami, kot tudi neposredno opredmetenje orodij in postopkov, ki jih je mogoče uporabiti in izvajati takoj. Naloge se bodo prilagodile potrebam vsakega posameznega podjetja in konkretnim situacijam, z namenom, da udeleženci pridobljena znanja lahko neposredno implementirajo v svoje delo. Udeležencem bo ponujena možnost za izmenjavo izkušenj ter konkretni nasveti.
Delavnica je namenjena: vodstvenemu ter srednjemu kadru ( tržniki, marketing, dizajnerji)!
Program delavnice najdete na spletni strani KOCles 2.0
Prijave javite najkasneje do 18. maja!